JAWS 4.0 / 4.01 / 4.02 (Re: Jak se zbavit cteni pri zmene kazde m

Neděle Červen 9 23:58:21 CEST 2002

> verze 4.01 se nějak nepovedla

Já měl z toho spíše dojem, že uspěchaná (a ne-zcela-povedená:-) byla
verze 4.0, následná 4.01 už byla lepší a ve 4.02 se to konečně
dotáhlo do rozumného konce. Což ale nic nemění na tom, že nejlepší je
používat poslední verzi 4.02. :-)

M.J.