Jak se zbavit cteni pri zmene kazde minuty JAWSem 4.01 a zkus

Neděle Červen 9 23:58:19 CEST 2002

> Zkoušel jsem přenastavit funkcí Ins+S - nepomohlo.

Insert+S je pouze dočasná změna, která se nikde neukládá a při
přepnutí do jiné aplikace ji JAWS zapomene. Zkusil bych se na
parametr Verbosity podívat přes Konfigurační manager -- nejlépe asi
přejít na Systémovou lištu a vyvolat jej přes Insert+F2, tak by se
měl rovnou otevřít příslušný konfigurační soubor.

M.J.