Jak se zbavit cteni pri zmene kazde minuty JAWSem 4.01 a zkusenos

Miloš Šmíd msmid.Carolina.ksvi na braille.ms.mff.cuni.cz
Pátek Červen 7 14:30:40 CEST 2002

Dobry den,
	mohl by mi někdo poradit, jak se zbavim čteni při změně stavu na
systemových hodinach v JAWSu 4.01. Čte téměř každou minutu. Zkoušel jsem
přenastavit funkcí Ins+S - nepomohlo. Zkoumal jsem, zda se nejedná o
nastavení v frame manageru - take tam nic nebylo, alespoň se to tak tvářilo.
	Ještě bych se chtěl zeptat, jaké zkušenosti máte se čtení JAWSu v Microsoft
Outlooku.Po otevření došlé zprávy mi (pokud je zpráva ve formátu text) text
zprávy  nezačne číst (opravdu má začít číst jako v Otlook Expressu?). Po
šipce dolů to přečte až bůhvíkolikátou řádku. Když se jedná o HTML formát
zprávy, tak je to v pohodě. Jedná se o verzi Microsoft Oulooku 9.0.0.2814. .
	Abych jen nehudral: líbí se mi, že JAWS čte k jednotlivým položkám menu
nápovědu. To se mi zdá pro začátečníky velice pěkná věc. Možná tato
informace může pomoci i k objasnění mého problému, kde sledování a vyčítání
všech změn na obrazovce zakázat.
	Díky za odpověď. Pěkný víkend přeje Miloš Šmíd
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.