Cteni souboru wp ve windows

Miloš Šmíd msmid.Carolina.ksvi na braille.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 6 13:15:22 CEST 2002

Ahoj, Fandové,
asi jsem to měl vyzkoušet a pak psát - uznávám. Usuzoval jsem jen podle
porovnání toho, co jsem měl ve Wordu nainstalované s tím, co jsem si z Brna
stahl. Měli totiž stejnou velikost a stejné jméno, tak se mi do toho
nejdříve nechtělo. Když jsem ten dokument zkoušel otevřít tím původním,
čeština se pomršila nebo nebyla vůbec, když jsem ten soubor pak zazálohoval
a překopíroval staženým, čeština se podařila. Není soubor jako soubor.
	Když už jsme u těch WordPerfectů: když ve WP7 uložím do Wordu, otevře se to
tam s cyrilicí, což se dá samozřejmě přeformátovat (formát se ovšem dost
rozpadne). Dobře se to prokonvertuje jen v opačném případě, když ve Wordu
dokument importuju. Nemá na to také někdo nějaký lepší konvertovací soubor?
Díky.
Nemá někdo zkušenosti s novějšími verzemi WordPerfectu než verze 8?
Jediné, co mě vadí, že WP nezalamuje text do okna jako Word (zrovna to by mě
u novějších verzí zajímalo), což při větší lupě dokumentu vadí. Kromě
rozdělení stránky (na šířku) na půlstránky ve WordPerfectu čte dobře i
ZOOMText Level 2, takže pro slabozraké opravdu doporučuji, alespoň někde
vyzkoušet.
Zdraví Vás Miloš Šmíd