prehravani real audio

Radek Žalud radek.zalud na cmail.cz
Středa Červen 5 09:31:33 CEST 2002

Dobry den. Mam takovy problem. Asi minuly tyden jsem neco tahal z internetu a byly tam ukazky ve formatu rm. A nemel sem na to zadnej prehravac ani plugin do winampu. Real player nikde k windows dodavany neni a tak sem ztahl z internetu nejaky plugin, jenze ten pozaduje real player. Kdyz jsem zkousel real player ztahnout, tak to neslo, prooze to chtelo rovnou zaplatit a pri tom tam bylo napsano ze je to freevare. Nevite prosim vas nekdo jak prehravat real audio format nebo kde si ztahnout bez problemu potrebny softvare? A jeste mam jeden problem. Zaregistroval jsem se na server audiogalaxi.com, coz je vyhledavac mp3 a sice najdu co potrebuju, ale nejde to ztahnout. Nebo spis nevim jak na to. Sice kdyz klepnu na pozadovany song, tak se zobrazi nejaky song information, ale zadnej download tam nikde neni. Prosim poradte mi.

Predem dekuji s pozdravem Radek Žalud.