Cteni souboru wp ve windows

Petr Wodák wodak na eli.cz
Pondělí Červen 3 10:22:47 CEST 2002

Milane,

vytvořte si složku a nahrajte do ní soubory z WordPerfectu s příponou WP , které chcete upravit a číst.

Ve WinCommanderu najeďte do této složky a stiskněte levý shift a šipku vlevo, čímž se dostanete do režimu příkazového řádku.

Příkazem REN mezera *.wp mezera *.doc

přejmenujete vveškeré soubory WordPerfectu na dokumenty.

Tyto dokumenty jdou normálně číst ve Wordu.

Zdraví Petr Wodák Ostrava

----- Original Message ----- From: Milan Arner <mailto:arner na brailcom.cz> To: Pro fanousky vypocetni techniky <mailto:fanda na tereza.fjfi.cvut.cz> Sent: Saturday, June 01, 2002 3:53 AM Subject: Cteni souboru wp ve windows

Milí přátelé!

Mohl by mi někdo poradit, jak nejschůdněji číst soubory, napsané wordperfectem 5.1 ve windows? Mám těchto souborů stovky, a tak jistě uznáte, že by bylo trochu zdlouhavé všechny převádět do dos-textu tj. do latin2 a pak překódovávat.

Tohle téma tu už určitě několikrát prošlo, proto nechcete-li tím zatěžovat konferenci, pište mi na soukromou adresu.

S pozdravem

Milan Arner

arner na brailcom.cz mailto:arner na brailcom.cz