Shift+F5 ve WORDU a vubec

Radek Seifert seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Neděle Červen 30 12:31:39 CEST 2002

Milí fandové,

omlouvám se za návrat k tak starému tématu, ale... Ujišťuji ty z vás, které
to ještě zajímá, že mně to v mém Wordu na mém počítači nechodí. (Uznávám
ovšem, že se k tomu asi ale také nedá nic moc ani z vaší strany dodat...).
Proto vás počastuji jinou chuťovkou Wordu, nad kterou se usměji pokaždé,
když si to někdy jen tak pro legraci a připomenutí vyzkouším; Mám doma dva
wordovské soubory, oba zcela standardní - s příponou DOC, dokonce se jménem
respektujícím dosovské požadavky na jména souborů. Oba soubory jsou
obyčejné, pouhý text - nevyužívají makra, nemají v sobě tabulku, rejstřík
ani obsah. Přesto; načtu-li jeden (nebo kterýkoliv z mých jiných podobných
souborů), bez editace jej opět Alt-F4 shodím a basta. Načtu-li ovšem ten
druhý, který se nijak (podle mne) neliší, a to opět bez jakékoliv editace,
zeptá se mě systém, zda chci uložit provedené změny v dokumentu. Jen opět
zdůrazňuji, že nejde o žádné ukládání nové záložky nebo něčeho takového,
tato situace je k dispozici ihned po načtení dokumentu, tedy počkám, až se
dokument zobrazí na monitoru a ihned dám Alt-F4.
Mimochodem, objevil jsem tuto pikantnost právě při příležitosti zkoušení
funkce Shift-F5 pro skok kurzoru na poslední editovaná místa v dokumentu -
prostě mi neskáče, pacholek...
Neočekávám žádné super chytré odpovědi, hlavně děkuji, že jste vyslechli mou
bolavou duši.

Všem těm, kterým to chodí, tiše v koutku závidí
Radek Seifert