Anketa Fandy

Lubos Zajic zajic na braillnet.cz
Sobota Červen 29 23:36:04 CEST 2002

> 1) Co považujete za nejpozitivnější na vašem členství v konferenci?
Rychlost a ochotu mnohých účastníků, kteří jsou (narozdíl ode mě)
opravdovými fandy, tudíž jsou schopni mi odpovědět na mé otázky. Dále díky
konferenci mám určitý přehled o novinkách v oblasti počítačů, které jsou
použitelné(/nepoužitelné pro nevidomé atd.

> 2) Co považuji v konferenci za problém?
Nic mě nenapadá, funguje dobře, díky!!!
                        Luboš Zajíc
Luboš Zajíc