Anketa Fandy

Josef Louda josef.louda na worldonline.cz
Sobota Červen 29 19:25:20 CEST 2002

Zdravím všechny fandy,
> 1) Co považujete za nejpozitivnější na vašem členství v konferenci?
Možnost se poradit s lidmi, kteří mají stejné ozvučenía mají podobné
programytakže máme stejný úhel pohledu a spíše pochopí můj problém a já
pochopím jejich odpověď. Také se dovídám různé problémy a finty, které
by mne často ani nenapadly. A je docela příjemné být v kontaktu s lidmi,
kteří
zcela nezištně a jak se říká podle svého nejlepšího vědomí a svědomí
poradí.Také tipy a recenze o nových programech, které dokážeme strávit z
hlediska ozvučení velmi vítám. Také nikdo nemůže vědět všechno a možnost
propojení takového mozkového potenciálu je k nezaplacení. A moderátorovi
mohu jen také poděkovat.´
> 2) Co považuji v konferenci za problém?
Nesmyslyv předmětu a pam Pokorny systémový inženýr a jiná dlouhá jména mne
vždycky donutí přehodit si sloupce.
Někteří z Vás si stěžují na malou aktivitu mlčících členů. No do jisté míry
buďme rádi.Představte si,že nejčastěji stahujeme 1 deně až 1 týdně.
Vyslechneme
nějaký problém a a kdo ví tak odpoví . A co kdyby nás to tak udělalo
na jednodušší problém třeba 50. On problém může mít i výce řešení ale přeci
jen... Takže ta mlčící většina raději vyčká na bleskové odpovědi těch, kteří
nejen z hlavy vědí ale taky buď mají pevné linky nebo nelitují peníz za
opětovné připojeníA buďme jim za to vděčni. A Ti jak
píše Patrik Pospíšil "co všechno vědí"? No jak si myslím tak když dostanou
sestavu s nainstalovaným software mají jakousi posvátnou úctu k tomuto a
nedovolí si moc nového instalovatTakže pokud mají štěstí na hardvarově dobrý
kus a nejsou zrovna vrtáci tak opravdu nemají problémy. A pak stačí si jen
tiše vyslechnout nějaký nápad a občas něco skusit a pomaličku tak postupovat
dál. Nebo je to jinak?A s větším představením o sobě také souhlasím. Hlavně
co děláme co jsme dělali jaké máme koníčky i potíže. Ono možná také pro
mnohé by bylo pro začátek jednodušší než vystoupit jakoby před plným sálem
se zeptat přímo někoho rovnou na problém,se kterým si třeba není jistý kam
vlastně patří.Ale to jen vyjímečně.
Hodně zdraví přeje Josef Louda

nápověda