Re: jiný problém s O-Expressem

Václav Toul vasek.toul na seznam.cz
Pátek Červen 28 21:25:32 CEST 2002

    Dobrý den vážený PC lve,
nemohl byste to udělat takto:
Vytvořil byste si novou složku v OE, kam byste přesunul hromadně vše, co
potřebujete, zbytek byste označil a odstranil do odstraněné pošty a z té
nové složky byste si to mohl pak dát, kam chcete?
    Zdraví vás Vašek Toul

----- Original Message -----
From: Jiri Dergel <dergel na braillnet.cz>
To: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, June 24, 2002 10:06 PM
Subject: jiný problém s O-Expressem

Zdravím
a jsem upřímně rád,že jedna z dobře míněných rad zabrala. Určitě poučení pro
nás všechny. Ještě jednou dík Honzovi.
Ale já se na všechny obracím s takovýmto jiným problémem.
Chtěl bych si uložit některé eml zprávy někde na disk. To samozřejmě jde
"Uložit jako" v hlavním okně OE. Ale bohužel to lze jen po jedné zprávě. A
jako správný "nepořádník", nechám v "Doručené poště" fůru zpráv, kterých se
chci zbavit. V seznamu zpráv je označím a pak dám jednoduše SHIFT+DEL. Zde
potíž není. Avšak zprávy, které chci archivovat v nějaké jiné složce na
disku taky označím,
ale pokud jich je více (více než jedna) pak je nabídka "Uložit jako"
nedostupná. Takže je-li zpráv k ukládání více, dělám to po jedné a to je
silně otravné.
Hromadný přesun zpráv do jiné složky OE (mnou nově vytvořené) lze bez
potíží, ale hromadný přesun zpráv do nějaké složky na disku se mi jaksi
nepodařil. Exportem zpráv to lze jen do MS Outlooku.
Neví někdo z vás jak na to?
Za případné rady předem děkuje
PC lev

---