Rozpaky

Michal Bláha michal.blaha na mbox.dkm.cz
Čtvrtek Červen 27 20:48:00 CEST 2002

Milí Fandové,
ačkoli si Miloše Šmída velice vážím a do smrti mu budu vděčný za všechno, co
mě naučil (za nejdůležitější považuji odbourání respektu z počítače),
neberte ho prosím v souvislosti s mou maličkostí moc vážně. Po přečtení jeho
P.S. jsem zrudl od hlavy k patě. Stále se totiž považuji za počítačové
embryo a těžko se mi podaří, abych někdy dosáhl Milošových kvalit.
Hodně se učím i v této konferenci.
Omlouvám se, že nepíšu na Milošovu soukromou adresu, ale považoval jsem za
nutné, uvést to na pravou míru.
Za pochopení děkuje a zdraví Michal Bláha