Anketa Fandy

Michal Bláha michal.blaha na mbox.dkm.cz
Čtvrtek Červen 27 11:00:28 CEST 2002

Zdravím Fandy,
i když jsem členem této konference jen krátce, dovolte mi pár slov úvodem.
Chtěl bych podpořit názor pana Seiferta ohledně návrhu jejího většího
strukturování. Nedomnívám se, že je příspěvků tolik, aby to bylo
nepřehledné. I s problémy, které člověka momentálně nepálí je dobré se
seznámit. Znám spoustu strukturovaných konferencí, které mají třeba jen dva
členy. To asi není naším cílem. O vysoké úrovni už psal pan Pokorný i
Kubeček. Rád se k nim připojuji.

1) Co považujete za nejpozitivnější na vašem členství v konferenci?
Možnost seznámit se s postupy a triky, které se z pochopitelných důvodů
nikde jinde získat nedají. Navázání nových, nejen elektronických
přátelství.

2) Co považuji v konferenci za problém?
Tady musím použít nápovědu:
Blbý kecy Michala Bláhy