Anketa Fandy

Ladislav Kubeček Kubecek na braillnet.cz
Čtvrtek Červen 27 10:32:43 CEST 2002

Zdravím Fandové:

1. V této konferenci, jsem získal vědší rozhled, povědomí i dobrých rad,
které se týkají výpočetní techniky vůbec a pomohlomito k rozšíření znalostí
o počítačích vůbec. Získal jsem zde hodně přátel, někteří jsou i ze základní
školy na hradčanech, kde jsem svého času mněl možnost být.
Na mé rady, vždy dostávám fundované odpovědi a hřeje mně u srdce, když se
občas podaří poradit někomu dobře mně samotnému.

2. Provoz mi vyhovuje, příspěvků bývá pomněrně dost a nemohu si stgěžovat,
že by moderátor zasahoval a korigoval nerozumným spůsobem. vždy se snažil
věci řešit věcně a důsledně.
Uvítám, když se podaří vyřešit nějaký problém, aby toto řešení mnělo věcnou
vazbu, to zn: Pamatujme nato, aby chom při řešení nějakého problému s
počítači vůbec neopomněli ostatním zdělit, jaké řešení se ukázalo v dané
chvíli pro dotazovaného dobré a co mu to případně spůsobilo, abychom se
mohli po sléze vyhnout dalším nejasnostem, případně konplikacím, které dané
řešení spůsobí. Učíme se tak všichni.
a musím dodat, že v žádné jiné konferenci, jsem nenašel tak přátelské a
vřelé prostředí a atmosféru, jako je zde v této konferenci.

Srdečně zdraví Láďa.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.