ruzna kontextova menu

Michal Jelínek jelinek na braillnet.cz
Středa Červen 26 19:39:01 CEST 2002

Zdravim Fandove,

ted jsem narazil na nasledujici ukaz:

Jsem v IE na nakem odkazu a dam kontextove menu (klavesou k tomu
urcenou nebo shift+f10) a vyjede mi nabidka. V teto nabidce vsak
neni polozka "otevrit v novem okne" ci "Ulozit cil jako", na coz
jsem byl dosud zvykly, ale je tam treba "Zpet" nebo treba "Ulozit
pozadi jako". Kliknu-li na odkazu pravym tlacitkem mysi, vyjede
drivejsi kontextove menu ("Otevrit v novem okne" ...) a od teto
doby se toto menu vyvola i po stisku kontextove
klavesy/shift+f10.

Sorry za tak zdlouhavy popisSnad z nej pochopite, co se mi tu
deje. V posledni dobe u me probehly tyto zmeny:

a) instaloval jsem novy opravny pack pro IE 5.5

b) mam tu nove nainstalovany Jaws 4.02. Do ted jsem jel na
WinTalkeru.

Predem dik za nejake vysvetleni.

S pozdravem

Michal