Cteni CD text

Garai Csaba csabag na brailcom.cz
Středa Červen 26 00:26:52 CEST 2002

| Doberý den,
|
| možná by stálo za to dát tu utilitku na FTP Braillnet, pokud o ni
| projeví zájem víc lidí.
|
| Standa

*Zdravim, a take bych uvital, kdyby to slo - v zadnem pripade nechci
nalehat - aby se zajemci Markovi ozyvali osamote, prostrednictvim
konference to ztraci pro ostatni na zajimavosti. A kdyz nekoho
zajima,
kolik lidi tu utilitku chce, tak at to Marek "vyhodnoti" a napr. po
tydnu muze dat vedet kolik lidi si reklo o ten programek.:-)
Fakt nemusime zatezovat linky vsech, kdyz neco chceme konkretne od
nekoho konkretniho...zejmena kdyz jde o zaslani programku a pod. Nyni
nemluvim o reseni problemu a radach!
s pozdravem Cs.