Rozesilani casopisu

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Červen 25 11:37:43 CEST 2002

Vážení,
už nějakou dobu sleduji onu podivnou diskusi ohledně rozesílání
časopisů.
Bohužel jsem příspěvky smazal, proto mi nezbývá, než reagovat z
hlavy. Působí to na mě tak, že ten dotyčný (už nevím kdo(, si
nejspíše spletl pojmy.
Onoho "Agenta" jsem kdysi měl na svém počítači, myslím, že to zrovna
byla ta stosedmnáctka. Vždy jsem ho ale jen nainstaloval a posléze
stejně smazal, protože se mi jevil nepohodlný a nebavilo mě si s tím
hrát:-).
Opravdu se jedná o DOSovského FTP klienta, který umí automaticky
stahovat a zaznamenávat soubory. Pomocí nějakého skriptu se mu
nadefinovalo, o co máte zájem a on to udělal za vás.
V manuálu se myslím pravilo, že je i pro WIN 95, ale víc o tom už
nevím. Mějte se fajn, zdraví Martin.
Martin Beran
beran na braillnet.cz
or jazzeman na seznam.cz