jiny problem s OE-kombinovat a dekodovat

Jiri Dergel dergel na braillnet.cz
Úterý Červen 25 01:36:26 CEST 2002

Zdravím Fandy

a ti z vás, kteří vědí co dělá funkce KOMBINOVAT A DEKÓDOVAT, dejte prosím
SHIFT+DEL.

Předně děkuji za radu J. Lackovskému o tom jak vyexportovat a pak
naimportovat nějakou složku z OE (např. DORUČENOU POŠTU). O tomto postupu
jsem taky uvažoval, ale netušil jsem, že je důležité zkopírovat i složku
Folders.avx. zatím jsem to sice nevyzkoušel, ale zkusím to. Ještě jednou
díky Josefe.
Nicméně můj problém to zcela neřeší. Zde mi poradil Patrik s funkcí
ZKOMBINOVAT A DEKÓDOVAT. Myslel jsem si totiž, že tato funkce "vyměňuje
hlavičky a těla zpráv, ale k čemu by to bylo dobré? Snad tak jen k přípravě
mailového "guláše". Ale ono je to asi jinak. Nejsem si zcela jist
správností, ale domnívám se, že to funguje asi takto (a pokud ne, vyveďte
mne prosím z omylu):

V DORUČENÉ POŠTĚ mám já "nepořádník" nahromaděno velké množství zpráv. A teď
chci si "uklidit".
1. V hlavním Okně OE si v seznamu doručených zpráv vyberu zprávy se stejným
tématem (držím CTRL a vybírám MEZERNÍKEM).
2. Vyvolám funkci ZKOMBINOVAT A DEKÓDOVAT. Objeví se dial okno s názvy zpráv
a tlačítky nahoru/dolů měním dle potřeby jejich pořadí.
3. Po této úpravě dám OK a otevře se mi okno se zprávou, která byla v
seznamu na prvním (horním) místě. Fígl je v tom, že v této zprávě jsou pěkně
seřazeny za sebou ty další zprávy i s hlavičkami, přesně v tom pořadí, jaké
jsem si zvolil.
4. Tuto "tématicky seskupenou" zprávu můžu "ULOŽIT JAKO" kde chci na disk a
můžu změnit i její název. Např. "Vše o JAWSU-duben02.eml".
A když si na této zprávě dám ENTER, otevře se mi OE a v něm se zprávy
zobrazí.

No a to je to, co jsem potřeboval. Takže velký dík Patrikovi.

Přesto však otázka: Je to skutečně tak, nebo se mýlím?  A dá se ta
"seskupená zpráva" opět "roztrhat" na púvodní jednotlivé maily?

Za případné doplnění/vyvedení z omylu  předem děkuje

PC lev