certifikace Re: avg a outlook express

Garai Csaba csabag na brailcom.cz
Pondělí Červen 24 10:51:45 CEST 2002

Hrooozne moc souhlasim s Michalem, no a rovnou bych vsechny chtel
vyzvat, aby tento IMHO. nesmysl vypli, alespon pro zpravy, ktere
neobsahuji
prilohu, nebot kdyz neni priloha, tak...
Odstranit to lze na teze karte, kde se zapina/vypina certifikace
obecne.
Je potreba vstoupit do Upresnit a tam to jde vyselektovat pro zpravy
prichozi/odchozi a s prilohou/bez prilohy.
A tim by se take odstranily ty hruzy, ktere se nasbiraji po nekolika
Re:, ve kterych se uz stejne nikdo nevyzna, pro kterou odpoved plati
ktery certifikat, a jestli je vubec certifikovana prichozi zprava
s odpovedi nekoho, kdo odpovida na necertifikovanou odpoved... Ze
v tom je "brajgl"?:-)
Za pochopeni dekuji s pozdravem Cs

----------
Odesílatel: Michal Jungmann <jungmann na braillnet.cz>
Komu: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Předmět: Re: avg a outlook express
Datum: 23. června 2002 0:08

> nijako mi to nechce podpisovať odoslané správy

Osobně pokládám podepisování ("certifikování") odesílaných zpráv za
blbost, a kde mohu, tam ho vypínám. K čemu to je dobré? Pokud Vám
přijde mail s certifikátem a exe souborem v příloze, tak se
spolehnete na certifikát a ten soubor před spuštěním nebudete
kontrolovat? Je tady někdo takový? Jediný praktický důsledek je IMHO
ten, že se maily zbytečně natahují -- po takové páté odpovědi je tam
těch ocásků na stránku...

M.J.

> From:           	"Peter Nedorost" <nedorost na euroweb.sk>
> To:             	"Pro fanousky vypocetni techniky"