Problem s Outlookem

Jozef Lackovsky lackovsky na clnet.cz
Neděle Červen 23 22:20:06 CEST 2002

Dobrý večer,
měl jsem podobný problém a řešil jsem ho takto:

1. otevřete si C:\WINDOWS\Application
Data\Identities\{FA9FAA80-2F3F-11D4-B208-EA5C7A57212A}\Microsoft\Outlook
Express
2. přejmenujte soubor Doručená pošta.dbx
3. otevřeteOutlook - vytvoří nový prázdný soubor Doručená pošta .dbx
4. na C si vytvořte adresář např.: posta
5. do něho přesuňte přejmenovaný soubor doručená pošta a přejmenujte ho na
původní jméno, tedy doručená pošta.dbx
6. do adresáře posta ještě nakopírujte folders.avx, folders.dbx
7. otevřete Outlook
8. najeďte si na menu - soubor (vlevo na horní liště) - importovat - zprávy
9. otevře se nabídka s názvy poštovních programů, vy vyberte Microsoft
Outllok Express 5 - enter
10. posuňte se na importovat zprávu z adresáře
11. pak se objeví hláška, že aplikace Outlook Express nalezla zprávy, které
jsou uloženy na níže uvedeném místě - klikněte na procházet, najeďte na
C:\posta, potvrďte enterem
12. pak se rozvine další nabídka, vy si vyberete doručená pošta, enter a je
to.

Doufám, že problém úspěšně vyřešíte.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Jozef L.