winmonitor

Ladislav Csepy lacoc na nextra.sk
Pondělí Červen 24 21:58:51 CEST 2002

Tam sa jedná o to, že Jaws "alespoň v podobe, ako sa u nás dodáva" nedokáže čítať text plinule s intonáciou a pauzami medzi vetami - pri literárnom čítaní to dosť chýba... Náš dodávateľ zvaľuje vinu na Wt voice, no docela už nevie vysvetliť spoľahlivo, jak je možné, že Winmonitor s tým problém nemá a Winmenu tiež nie... - Laco