Problem s Outlookem-tohle zabralo

Karel Hrubeš karel.hrubes na tiscali.cz
Pondělí Červen 24 16:28:37 CEST 2002

 Zdravím všechny "Fandy" a hlavně Vás P. Pokorný.
 Tak až na malé rozdíly Vámi níže popsaný způsob konečně zabral na to
tuhnutí Outlooku. Ani jsem nevypínal AVG, přesunul jsem složku "Outlook
Express" do adresáře "Temp", pak jsem zkusil importovat zprávy z této složky
a světe div se, podařilo se vyimportovat 74 nedávno již "ztracených" zpráv.
Vaše upozornění na nutnost nakopírovat zpět soubor "Folders.dbx" jsem
dodržel - zase tak aktivní, abych ten "záložní" adresář Outlook Express z
toho adresáře C:\Windows\Temp smazal hned, jsem nebyl. A další věc mne
utvrdila v tom, že tento můj problémový soubor byl asi skutečně nějak
poškozen, protože po tom importu z toho přemístěného souboru "Doručená
pošta.dbx", jehož velikost byla 11 MB, je výsledná velikost souboru v
adresáři c:\Windows\ApplicationsData\...\Outlook Express jenom něco přes 9
MB. Ale jak jsem se právě o tomto úspěchu bavil s tím mým známým, o jehož
e-maily šlo, tak se podařilo zachránit právě ty e-maily, o které šlo
nejvíce.
 Takže Vám všem, kteří jste se pokoušeli nám pomoci vyřešit tento problém,
vám já i můj známý moc děkujeme. Všechny zdraví   Karel H.

----- Original Message -----
From: "Jan Pokorný" <pokornyj na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, June 24, 2002 10:50 AM
Subject: Re: Problem s Outlookem

Zdravím fandy!

Rovněž bych se pokusil poradit, co stím OE:

1. Nejdříve je dobré vypnout AVG doplněk pro Outlook Express (AVG Control
center) a pokusit se OE znovu spustit. Pokud se nerozběhne, pak zkusit
následující:

2. Přesunout (Ctrl+X)  složku s veškerou poštou (podadresář Outlook Express
v C:\Windows\Application data\Identities\...) někam jinam na disk (např. do
C:\Temp).

3. Spustit OE - složky (tj. i Doručená pošta) budou prázdné!

4. V menu soubor -- importovat -- zprávy provést "nový import" všech zpráv.

5. V průvodci importu nezapomenout správně vybrat  klienta, ze kterého
exportujete - tj. OE vaší verze - a správně nalistovat adresář, kde je nyní
uložena pošta (C:\Temp\Outlook Express).

6. Pokud import proběhne bez problémů, provést bezprostředně kompletní
kompresi všech složek - menu -- soubor -- složka --komprimovat všechny
složky.

7. Potom OE zavřít a znovu spustit. Měla by naběhnout složka Doručená pošta.
Zkontrolujte obsah všech ostatních složek a pak  adresář C:\Temp\Outlook
Express vymažte.

8. Pokuste se zapnout doplněk pro OE5 v AVG Control Center.  Doporučuji
složku Doručená pošta "zmenšit" přesunem zpráv do jiných složek. Platí totiž
to, že čím je daná složka obsáhlejší, tím déle trvá  AVG, než její obsah
prověří.

Pokud daný způsob problém nevyřešil, pak je mi to líto, ale jiný nápad
nemám.

S pozdravem Jan Pokorný

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.