Problem s Outlookem

Karel Hrubeš karel.hrubes na tiscali.cz
Pondělí Červen 24 15:58:57 CEST 2002

Zdravím.
I tento níže popisovaný postup s přejmenováním souboru "Doručená pošta.dbx
na třeba "Pokus.dbx" s vytvořením složky "Pokus" jsem již také zkoušel, ale
problém je v tom, že i když najedu na tu složku "Pokus", tak se to opět
zakousne. Takže to vypadá na tu poškozenou databázi e-mailů, je tam nějaká
chyba, se kterou si Outlook neví rady a zahlásí něco o tom, že "není
odpověď". Přesto díky i za Váš návrh, zdraví Vás Karel H.

----- Original Message -----
From: "P. Partyka" <partyka na mujbox.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, June 22, 2002 7:39 PM
Subject: Re: Problem s Outlookem

Dobrý den, dotyčný človíček se sice neptal ani tak na obnovení samzaných
mailů, ale spíš na možnost tyto otevřít, ale když už jsme u toho, navrhnu
způsob, který by mohl zabrat:

1. Zálohovat celou podsložku, kde je pošta a dále laborovat takhle:
2. Vymazat "doručená pošta" a nechat Outlook otevřít s touto prázdnou
složkou (ve skutečnosti souborem).
3. Vytvořit novou složku a tu následně (přesněji tento soubor) smazat a
zkusit tam dát na jeho místo ten původní soubor "doručená pošta", jenže s
tím, že bych ho přejmenoval na ten smazaný.
4. Jestliže to pomůže, bude to dobře, totiž určitý konflikt může být
způsoben nabouráním databáze seřazených mailů a zřejmě při zpouštění
Outlooku to bude dělat neplechu. Takhle "odděleně" by se mohlo povést, aby
to zkusil znovu seřadit, ale už ne ve zpouštěcím režimu samotného Outlooku.
5. Mně osobně se způsob s obnovováním smazaných souborů popisovaný níže
nezdařil, neboť tyto podsložky nemám, možná je to proto, že se veškeré
smazané maily nejprve sypou do "odstraněná pošta" anebo tento popis bude
platit pro nějakou vyšší verzi než verze 5.
Zdraví
P.Partyka