Problem s Outlookem

Karel Hrubeš karel.hrubes na tiscali.cz
Neděle Červen 23 09:54:43 CEST 2002

 Dobrý den.

Vyzkoušel jsem, ale při ručním přechodu na složku Doručená pošta se to hned
zakousne. Přesto díky, hezký den přeje Karel H.

----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, June 22, 2002 11:01 PM
Subject: Re: Problem s Outlookem

Dobré odpoledne,

párkrát už mi někde pomohlo, že jsem v možnostech MSOE vypnul "Po
spuštění přejít do složky Doručená pošta" -- program naběhl bez
zobrazení mailů a při následném ručním přechodu do složky Doručená
pošta se již nekousl. Ale zda se to povede i zde nezaručím...

S pozdravem

Michal Jungmann

> From:           Karel Hrubeš <karel.hrubes na tiscali.cz>
> To:             "Pro fanousky vypocetni techniky"
<fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
> [...]

> nich potřeboval "zachránit".. Můj dotaz tedy zní, zda někdo z vás nemá
> zkušenost - pokud to samozřejmě vůbec nějak jde - jak ze souboru Doručená
> pošta.dbx nebo z jakéhokoliv *.dbx souboru vytáhnout e-maily tak, aby ten
> Outlook při otvírání netuhnul. A nebo zda neexistuje ještě nějaký jiný
> způsob, třeba pomocí nějakého úplně jiného programu. Za případné jakékoliv
> rady nebo i za negativní odpovědi děkuje   Karel H.
>

> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Verze: 6.0.372 / Virová báze: 207 - datum vydání: 20.6.2002

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.