Aktualizace AVG-funguje

Josef Hlavinka hlavinka na brailcom.cz
Neděle Červen 23 02:15:28 CEST 2002

Poděkovat bychom asi měli Pavlu Partykovi. I mně to už chodí, ale musím si
raději - někdy začátkem července udělat tu kompletní aktualizaci, protože
tam už byly nějaké ty rozdíly a změny, které nebyly zachyceny před zasílání
této aktualizace mailové.
Tak mi to doporučil i pan Štrunc, to je ten muž, který mailovou aktualizaci
rozesílá.

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz
j.hlavinka na cbox.cz
TEL / MEMOBOX 068/5223678
MOBIL 0608/262594 nebo 0608/039238.

----- Original Message -----
From: "Jiri Dergel" <dergel na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, June 21, 2002 10:19 AM
Subject: Aktualizace AVG-funguje

Zdravím

a chtěl bych poděkovat, ale nevím komu, já hlava děravá (a původní zprávu
jsem si úspěšně vymazal).
Zkrátka vyzkoušel jsem tu aktualizaci přes email. Opravdu to funguje. Je
zasílána jen rozdílová aktualizace, která má cca 1,2MB. Celá má asi 3 MB.
Rozdílová však chodí do vaší schránky automaticky a musíte postupně a stále
aktualizovat. Kompletní aktualizaci si můžete udělat třeba jednou za 2
měsíce.
Takže záleží jen na mě, co si zvolím (chce to jen trošku zkalkulovat).
Nicméně funguje to dobře.
Bo to je asi z te gořolky a hycu, kurnik šopa:-)

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.