avg a outlook express

Neděle Červen 23 00:08:36 CEST 2002

> nijako mi to nechce podpisovať odoslané správy

Osobně pokládám podepisování ("certifikování") odesílaných zpráv za
blbost, a kde mohu, tam ho vypínám. K čemu to je dobré? Pokud Vám
přijde mail s certifikátem a exe souborem v příloze, tak se
spolehnete na certifikát a ten soubor před spuštěním nebudete
kontrolovat? Je tady někdo takový? Jediný praktický důsledek je IMHO
ten, že se maily zbytečně natahují -- po takové páté odpovědi je tam
těch ocásků na stránku...

M.J.