Problem s mysi

Miloš Šmíd msmid.Carolina.ksvi na braille.ms.mff.cuni.cz
Pátek Červen 21 12:13:58 CEST 2002

Ahoj, Fandove,
	chtěl bych se zeptat na následující hardwarový problém:
mám konflikt myši (Genius - COM1) s modemem (COM3). Při připojení na
internet myš zamrzne. Když přepojím myš na COM2 přes redukci, dojde při
startu počítače k hlášce CMOS - checksum error (nejde však o problém s
baterkou, ta už byla nejméně dvakrát vyměněna a problém přetrval). Toto je
sice řešení, pak stačí dát F1 a už bootování jede dál.
	S COM1 bude problém v přerušení (že?), ale poradíte mi, jak to nastavit a
není to nějak riskantní? Doporučili byste nějaké parametry? Díky.
	Jinak bych ještě chtěl informovat ty Fandy, kteří k nám chodí do Caroliny,
že už byl obnoven provoz tramvají na Malostranské náměstí.
	Zdraví Vás Miloš Šmíd

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.