recognita4.0+ a ovladace?

Jiri Hloch jiri.hloch na worldonline.cz
Úterý Červen 18 19:21:33 CEST 2002

Všechny srdečně zdravím a poprosil bych o pomoc ty, kteří někdy
užívali, nebo užívají recognitu 4.0+.
Mám v počítači vyměněnou základní desku a došlo k problému, že mi
nefungovaly ocr programy (Finereader a recognita).
Problém byl asi v ovladačích ke skeneru.
Pozval jsem technika, který mi ovladače znovu nainstaloval, FineReader
chodí,ale recognitu jsme nemohli spustit.
Nainstaluje se ale po spuštění hledá ovladače i v případě, kdy se
nastaví na ovladače vlastní.
Neměl někdo z vás podobný problém?
Instalovali jsme ji ze stejného cd jako před lety tak nevím proč
nejde.
Nerad bych se toho programu zbavil, rozsáhlejší knihy se s ním dobře
dělají vzhledem k rychlosti sklenování.
Děkuji za každou radu.
Zdraví
Jiří Hloch