problémy s modemom

Peter Nedorost nedorost na euroweb.sk
Čtvrtek Červen 13 21:53:21 CEST 2002

Ahojte fandovia,
po preinštalovaní Windowsu sa môj modem chová dosť zvláštne. Keď sa pokúsim
pripojiť, vypisuje mi to, že nieje oznamovací tón a nedá sa preto nadviazať
spojenie. Na nejaký piaty krát sa to aj niekedy podarí, no ak zdvihnem pred
pripojením slúchadlo telefónu, zaberie to hneď na druhý pokus. čakanie na
oznamovací tón som už vypol. A je tu ešte jeden problém, no to ma sprevádza
už od začiatku. často sa stáva, že mi spadne spojenie, v tom horšom prípade
sa dokonca reštartuje celý počítač. Stáva sa to však len pri pokuse otvoriť
nejakú stránku a zvyčajne sa to stane, ak sa daná stránka nenachádza na
serveri. Keď je v dolnom riadku obrazovky slovíčko internet pri otváraní
stránky a nič sa nedeje, môžem si byť na 70 percent istý, že to spadne. No
nikdy mi to ešte nespadlo ak som napr. ťahal nejaké dáta. To môžem aj dve
hodiny v kuse. Snáď ešte dodám, že modem je vo vnútri počítača a je to
Volcano softk56. Vedel by niekto poradiť? Ja som už v duchu preklial snáď
každého od Slovenských telekomunikácii až po výrobcu počítača, resp. modemu.
Budem vďačný za každú radu, ak sa tu pravda dá vôbec niečo poradiť.
    s pozdravom zostáva Peťo