Re: počeštený outlook

Úterý Červen 11 23:57:49 CEST 2002

Zkuste Ovládací panely, karta Systém, zde odškrtnout Outlook Express
pro jeho odinstalaci a -- po restartu Windows -- jej stejným způsobem
nainstalovat zpět. Takhle jsme se úspěšně zbavili anglického MSOE,
zavlečeného do českých Windows Millenium anglickým Officem. Ale
bacha, nevím co to udělá s maily -- raději doporučuji zálohovat...

M.J.