spusteni prezentace

Pavel Svorba svorba na braillnet.cz
Pondělí Červen 10 14:48:59 CEST 2002

Dobrý den,

vytvořil jsem si prezentaci fotek v powerPointu a protože je těch prezentací více, tak jsem je propojil titulní stránkou s hypertextovýmy odkazy. Na CD jsem vypálil prohlížeč prezentací a všechny příslušné prezentace i s titulní prezentací a to vše do kořenového adresáře. Když se spustí autorun tohoto znění:

[autorun]

open=Ppview32.exe titul.ppt

spustí se prohlížeč i s titulní stránkou a když kliknu na odkaz pro další prezentaci objeví se hláška o chybné cestě, nebo něco takového, ale když vše spustím ručně třeba z průzkumníka, tak vše funguje.

Prosím jestli by mi mohl někdo poradit s tímto problémem.

Za případné rady děkuje pavel Švorba