dotaz na CSV soubory

Čtvrtek Červen 6 00:55:11 CEST 2002

> co jsou to vlastně CSV soubory

CSV je zkratka z "Comma Separated Value" čili "čárkou oddělené
hodnoty". V zásadě je to ASCII soubor, kde každému záznamu databáze
odpovídá jeden řádek, a jednotlivá pole jsou oddělená čárkou nebo
středníkem (a obvykle též v "uvozovkách"). Příklad:

"Josef";"Hlavinka";"Olomóc";"hlavinka na brailcom.cz"
"Michal";"Jungmann";"Praha";"jungmann na braillnet.cz"

> a k čemu se používají?

Obvykle k přenosu databáze z jednoho databázového programu do jiného -
- číst a ukládat CSV by měl každý slušný db program zvládnout.

M.J.