dotaz tykajici se GPS

Ladislav Csepy lacoc na nextra.sk
Pondělí Červen 3 14:08:16 CEST 2002

Cau a mirne nerozumim. Jde  Ti o soft, ktery je defaultne v handheldu?
Protoze pokud vim, tak text, ktery jsem pres Fandu zverejnil popis obsahuje.
Patrik

Ano. A je i tento soft ozvuceny?
Laco

-----Původní zpráva-----
Od:	Patrik Pospisil [SMTP:patrikpl na cmail.cz]
Odesláno:	3. jún 2002 10:30
Komu:	Pro fanousky vypocetni techniky
Předmět:	Re: dotaz tykajici se GPS

Cau a mirne nerozumim. Jde  Ti o soft, ktery je defaultne v handheldu?
Protoze pokud vim, tak text, ktery jsem pres Fandu zverejnil popis obsahuje.
Patrik

----- Original Message -----
From: "Ladislav Csepy" <lacoc na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, June 01, 2002 1:39 PM
Subject: RE: dotaz tykajici se GPS

Hm: Paťo môžeš prosím upresniť, čo vše ten softík v tom Handheldu obsahuje?
Uvýtal by som i priamo manuál k nemu na súkromný mail - ovšem, až niečo také
už jestvuje.. Totiž si chcem kúpiť diár, no do Arie sa mi nechce.... a Gin
je zatiaľ skôr na neby, než na zemi... a tak hľadám. Proste niečo ako Ms
outlook, ale to voľačo nech mám pri sebe a nech sa dokáže pri správe v diári
samo zapnúť a zahulákať. So zápisnikom Mininote, o ktorom som pred časom
písal a na mnoho vecí je skutočne fajn je táto činnosť bohužiaľ
nepraktická...
Za info vrele diky - Laco