Cteni souboru wp ve windows

Milan Arner arner na brailcom.cz
Úterý Červen 4 02:05:34 CEST 2002

Dobrý den,
děkuji panu Hlavinkovi za odpověď. Soubory mi word otvírá, dokonce i s příponou wp, když ve wordu dám v menu soubor otevřít a napíšu kompletní cestu. Bohužel se mi špatně zobrazují některá písmena s diakritikou.
Nevíte někdo, co s tím?
S díky

Milan Arner

  ----- Original Message -----
  From: Josef Hlavinka
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Friday, May 31, 2002 3:20 PM
  Subject: Re: Cteni souboru wp ve windows

  Mně se daří číst tyto soubory ve Wordu, musí tam ale na ně být správný a
  fungující konverzní program. Soubory to ovšem čte tak, že namísto WP mám na
  nich příponu DOC. Jestli by to četlo i s příponou WP, to věru nevím. Pokud
  ne, navrhuji přípony změnit a pak by to mělo jít bez problémů.
  Word dokonce může i ve formátu pro WP51 ukládat změny do souborů a
  WordPerfect tyto soubory pak klidně přečte.
  S pozdravem

  Josef Hlavinka
  hlavinka na brailcom.cz
  j.hlavinka na cbox.cz