Cteni souboru wp ve windows

Josef Hlavinka hlavinka na brailcom.cz
Sobota Červen 1 00:20:24 CEST 2002

Mně se daří číst tyto soubory ve Wordu, musí tam ale na ně být správný a
fungující konverzní program. Soubory to ovšem čte tak, že namísto WP mám na
nich příponu DOC. Jestli by to četlo i s příponou WP, to věru nevím. Pokud
ne, navrhuji přípony změnit a pak by to mělo jít bez problémů.
Word dokonce může i ve formátu pro WP51 ukládat změny do souborů a
WordPerfect tyto soubory pak klidně přečte.
S pozdravem

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz
j.hlavinka na cbox.cz
TEL / MEMOBOX 068/5223678
MOBIL 0608/262594 nebo 0608/039238.

----- Original Message -----
From: "Milan Arner" <arner na brailcom.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, June 01, 2002 3:53 AM
Subject: Cteni souboru wp ve windows

Milí přátelé!
Mohl by mi někdo poradit, jak nejschůdněji číst soubory, napsané
wordperfectem 5.1 ve windows? Mám těchto souborů stovky, a tak jistě uznáte,
že by bylo trochu zdlouhavé všechny převádět do dos-textu tj. do latin2 a
pak překódovávat.
Tohle téma tu už určitě několikrát prošlo, proto nechcete-li tím zatěžovat
konferenci, pište mi na soukromou adresu.
S pozdravem

Milan Arner

arner na brailcom.cz

---