Dostali jste to taky ?

Michal Jungmann (z kancelare) jungmann na braillnet.cz
Úterý Srpen 28 12:45:22 CEST 2001

> ...ze jsem nainstaloval antispamovy software...

Pokud pouzivate Microsoft Outlook Express -- coz se IMHO tyka nemale casti
Fandu -- staci si primo v nem nastavit par pravidel pro prichozi zpravy.
Maily lze tridit podle mnoha pravidel (odesilatel, adresat, velikost apod.)
a "nevhodne" bud ponechavat na serveru nestazene (pro blizsi analyzu napr.
pomoci POP3SCANu) nebo je i rovnou ze serveru mazat bez stazeni. Pomoci
stejne funkce lze i dosahnout toho, ze OE prichozi maily rozrazuje do
podslozek podle adresatu ci treba konferenci a mnoho dalsiho. A kupodivu
to -- navzdory tomu, ze jde o produkt Microsoftu -- i uspesne funguje... :-)

M.J.