Re: Kopirovani souboru :¨.tif.

Michal Jungmann (z kancelare) jungmann na braillnet.cz
Pondělí Srpen 27 11:37:09 CEST 2001

> Vim, ze to vse zni asi dost nesmyslne a nema to logiku...

Zalezi IMHO na tom, jakou logiku pouzijete. :-) Pokud pristoupite na
"logiku" programatoru Windows, tak to celkem pochopitelne je: podle pripony
je k souboru prirazen "ovladac" (handler), ktery Windows volaji pri kazde
operaci se souborem. A tento "ovladac" zrejme obcas zlobi...

Nejjednodussi reseni jiz zaznelo (kopirovat jinde nez primo ve Windows),
dale je urcite mozne pred a po kopirovani zmenit priponu souboru; zkuseni
uzivatele se tez mohou zkusit pohrabat v registru a prislusny "ovladac" od
dane pripony odpojit -- osobne bych se ale do toho nepoustel, je myslim
spousta dulezitejsich veci... :-)

S pozdravem

Michal Jungmann