Re: Kopirovani souboru :¨.tif.

Jan Pokorný pokornyj na braillnet.cz
Pondělí Srpen 27 08:42:34 CEST 2001

> mohl by me nekdo poradit, cim to muze byt ze mi pri kopirovani nekolika
> .tif souboru naraz na disketu padaji Windows.

* Se soubory s grafikou mam take obdobne zkusenosti, hlavne pak s jpg.
Nejdou mi obcas v pruzkumniku smazat ci presunout - vse konci podobne -
zatuhnutim systemu. - Vtip je v tom, ze nektere soubory to delaji (zvlaste
stazene z internetu) a jine ne (ty, ktere si "vyrobim" sam). Jedinou
"obranu", kterou mam, je provadet operace presunu a mazani ve WinCommanderu,
kde vse probiha bez problemu. - - Vim, ze to vse zni asi dost nesmyslne a
nema to logiku, ale ve skutecnosti je tomu tak, i kdyz pro to  nemam
racionalni vysvetleni! :-) (Preinstalovani systemu nepomaha...)

S pozdravem J. Pokorny, Brno

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.