Kde upgradovat BIOS Explorer IV a jedna otazka k Wordu 2000

Milan Zidek milanz na worldmail.cz
Čtvrtek Srpen 23 19:45:41 CEST 2001

Zdravim,

Dne Thu, Aug 23, 2001 0at 03:01:10PM +0200, msmid.carolina.ksvi napsal(-a):
> [...]
>     neporadil by mi, prosim,  nekdo, odkud bych si mohl stahnout upgrade k
> svemu BIOSu Explorer IV. Deska asi 4 roky stara. Jde o to, ze mi pri startu
> hlasi CMOS - checksum error loaded. Zacalo se to projevovat po pridani
> hardwaru (skener, zip mechanika, vetsi harddisk) asi pred jednim rokem. Vada
> se projevuje tak, ze se stale vice (podle meho zdani) zpomaluji systemove
> hodiny. Vadi mi to hlavne proto, ze pouzivam pocitadlo impulsu pro pripojeni
> na internet. Skoro pokazde se zapomenu podivat pred pripojenim, kolik je na
> hodinach a pak to samozrejme spatne pocita.
K tomu zpozdovani - pokud pouzivate jako pocitadlo ConnectionMeter, tak
ten by mel umet srovnat cas podle nejakeho time serveru. na jedne strance
nastaveni lze nastavit. Kdysi jsem se totiz divil, proc mi ve skole
pocitac pripojeny obcas k Inetu jde presne a ostatni a doma se predchazi
ci pozdi. A sborovna ma connmeter.

> [...]
> do zelena. Myslel jsem, ze ho budu muset dat do servisu na nejake premereni.
> Softwarove se to nedalo a nedalo vyladit, ani zadnymi jinymi vnejsimi
> ovladacimi prvky. Nakonec k nam prisel (ne kvuli monitoru) opravar na
> televizi (mimochodem az v 22.00) a po rozmontovani krytu a jeste jednoho
> krytu (v 23.00) tam sahl a nastavil cern jak z hrobu. Pisu to proto,
> kdybyste nekdo mel podobny problem, abyste usetrili za dopravu, mereni v
> servisu a tak podobne. Skoro jsem se s tim uz smiroval, ze to je nejaka
> vyrobni zavada, kterou jsem v dobe zarucni presel mavnutim ruky a ted me pri
Zajimave, me televize doma ukazuje v zelene (nekdy mam podezreni na
infrapohled :-)) ze bych se do toho podival?

>     Dekuji za zodpovezeni mych dotazu a preju vsem navrativsim se fandum ke
> svym strojum z dovolenyh a prazdnin, aby si jeste alespon doma uzili kousek
> opravdoveho leta (nejen u pocitace) Vsechny zdravi Milos Smid

	Milanz

--
Milan Zidek                             mailto: milanz na worldmail.cz