prosba o Capelu?

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pondělí Srpen 13 12:34:30 CEST 2001

Nazdar Fandovia,
Mohol by mi niekto z vas poslat program Capela, o ktorom sa tu diskutovalo
prednedavnom? Ja som diskusiu ani moc nesledoval, ani sa ma to netyka, len
to potrebujem pre jednoho zakaznika, co robi s hudbou. On by uz tomu snad
rozumiet mal... Takze uvitam i kratky komentar k programu, instalacii a
podobne - hodlame ho pouzivat s programom Jaws. jo: a este jedna laskavost,
potreboval by som to mat tak asi do konca tyzdna, ak je to ovsem mozne. a
prosim tiez cloveka, co mi Capelu posle, necht posle do Fandy mail, ze tak
ucinil - nech sa mi Capelami neupcha schranka.
Vopred dakujem - Laco