program na stahovanie dlhsich suborov z internetu

Jan Pokorný pokornyj na braillnet.cz
Středa Srpen 8 07:45:36 CEST 2001

> zaujala mne odpoved Jana Pokornyho, konkretne ta v zavorce "(podle toho,
zda
> to ovsem podporuje dany server)".
> Mel jsem za to, ze pokracovani v prerusenem stahovani zalezi ciste na
> pouzivanem programu. Je to tak ci ne?

* Ja osobne jen vychazel z hlasky, kterou mi cas od casu "vyhodi" GETRIGHT,
ze navazat v prerusenem stahovani nelze, protoze je dany server nepodporuje.
Prakticky to pak vypada tak, ze se soubor stahuje znovu. Nejsem si zcela
jist, ale myslim, ze jsou to ty pripady, kdy interni downloader MSIE
"ukazuje" stazeny soubor v kB/MB, nikoli v procentech. Ale toto je spise
spekulace, nez overeny fakt. Mozna by bylo lepsi, kdyby se k tomu vyjadrili
zkusenejsi.

S pozdravem H. Pokorny

P.S.: Narazim-li na takovy pripad, dam vedet...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.