Dotaz k FANDOVI - jak posilat prispevky z domova a neco ke skenov

msmid.carolina.ksvi msmid.carolina.ksvi na braille.ms.mff.cuni.cz
Středa Srpen 1 14:51:58 CEST 2001

Ahoj, Radku a ostatni Fandove,
    mel bych dotaz, zda by bylo mozne, abych mohl prispivat do FANDY z druhe
e-mailove adresy nez na kterou me chodi. Jde o to, ze v dobe nemoci nebo
dovolene nebo proste z domova nemohu zaslat prispevek, protoze mi chodi
fanda na mou adresu schranky v praci, tedy
msmid.Carolina.ksvi na braille.mff.cuni.cz ale pres volneho ani worldonline mi
diky povinnemu nastaveni SMTP poskytovatele nedovoli poslat zpravu jako z
uctu e-mailove adresy braille.mff.cuni.cz . Resenim by pro me nebylo ani
prihlasit se na FANDU jeste jednou, protoze pak by mi vsechny prispevky
chodily dvakrat. Existuje nejake reseni?
    Napriklad jsem se chtel nedavno z domova zeptat, zda nekdo vi, jak
ulozit nastaveni konfigurace v HP Precision Scan pro HP ScanJet 5. Nemate s
tim nekdo zkusenost, abych nemusel vzdy pri volani tohoto programu z jinych
aplikaci nastavat parametry? Diky a bude se testi na odpovedi.
    Jinak, kdyz uz jsme u softwaru ke skenovani: kdo ma v oblibe radeji
stary dobry PaperPort (Papousek na obrazku), objevila se na trhu nova verze
Paper Port Deluxe 7.0 firmy ScanSoft (zdroj: http://www.archivex.cz/pp.html
, ktera ho take prodava - 1750 Kc). Na uvedene webowske adrese take najdete
vice informaci o tomto programu. Ma s timto programem uz nekdo nejake
konkretni zkusenosti. Doporucil by mi ho?
Hezky zbytek leta preje vsem Milos Smid.
PS: psat me muzete samozrejme i dale na kratsi verzi adresy
msmid na braille.mff.cuni.cz nebo na smid na braillnet.cz nebo na
milosmid na volny.cz .