Dostali jste to taky ?

Milan Zidek milanz na worldmail.cz
Neděle Srpen 26 19:42:40 CEST 2001

Zdravim vsechny,

> vcera jsem dostal obsahly nevyzadany mail s mnozstvim grafickych priloh a
> wordovskych dokumentu. Pod subjektem "Vesmirni lide"
> se skryva  vyzva Astara Serana  (velitele vesmirne flotily) prezidentum
> ceske a slovenske republiky.  Mail mel pres 900 KB a prisel ze serveru Volny
> odnekud z Brna z "www.universe-people.cz" <uprimnost na centrum.cz>.
S Vesmirnou flotilou (a ostatnimi nevyzadanymi maily) jsem mel uz tolik
zkusenosti, ze jsem nainstaloval antispamovy software (selektivni omezeni
velikosti prichozich mailu, zakaz mailu z specifikovanych domen, adres;
pripadne naopak pro zname zruseni omezeni. Snad malicka nevyhoda - maily,
ktere neprosly se mazou primo na serveru (ale zato vyhodi v LOGu nazvy) Ma
to jedinou nevyhodu pro vetsinu fandu: je to pro Linux. Ale v manualu je
poznamka, ze je spustitelne pod woknama.  Samozrejme, ze po upravach. Sice
asi existuje dost takovych pod widousama (nevim), pokud by nekdo zdatnejsi
chtel zkusit upravy, poslu informace.

> Presmerovany byl na Braillnet, coz mne udivuje, protoze schranku na serveru
> Volny mam zcela mimo Braillnet a nema s nim zadnou souvislost.
> Kousek mailu naleznete na konci tohoto dopisu. Co vy na to? :)
Tohle docela jde, ale co si myslet o firme, ktera poslala TEXTOVOU reklamu
na ubytovani v nejakem penzionu udelany v EXCELLU !!! a jeste tam byly
veskenované reklamni letaky. A velikost neco pres 1 MB. A stahoval jsem to
ve skole tenkrat na 14.4 modemu. Co na to? jak ze bylo prijmeni toho
velitele vesmirne flotily... :-))))

Sorry, nejak jsem se rozepsal

	Milanz

P.S. Jsou mailery, ktere umoznuji nastavit omezeni prichozi posty, ne? Jen
nevim jak to pracuje (necha na serveru, ale stahne hlavicku???) Pak asi
lze smazat (byla tu rec o POP3 check nebo tak nejak)