Dostali jste to taky ?

Petr Wodak wodak na braillnet.cz
Neděle Srpen 26 12:28:33 CEST 2001

Vazeni pratele,

vcera jsem dostal obsahly nevyzadany mail s mnozstvim grafickych priloh a
wordovskych dokumentu. Pod subjektem "Vesmirni lide"
se skryva  vyzva Astara Serana  (velitele vesmirne flotily) prezidentum
ceske a slovenske republiky.  Mail mel pres 900 KB a prisel ze serveru Volny
odnekud z Brna z "www.universe-people.cz" <uprimnost na centrum.cz>.
Presmerovany byl na Braillnet, coz mne udivuje, protoze schranku na serveru
Volny mam zcela mimo Braillnet a nema s nim zadnou souvislost.
Kousek mailu naleznete na konci tohoto dopisu. Co vy na to? :)

Zadam vtipalky, kteri mne po dobu prazdnin obstastnovali zasilanim viru
"wurm" pod ruznymi nazvy jako japan, diderot, nokia, godzila, romance a mnoha
dalsimi s ruznymi spustitelnymi priponami, aby toho zanechali a pokud nemaji
antivirovy program, aby si jej urychlene poridili. Celkem jsem dostal pres
dvacet mailu obsahujicich virus s delkou mailu pres 200 KB.
Pegasus Mail virus nenapadl, ale stahovani mne stalo dost penez zcela
zbytecne. A smazte kazdy delsi mail, kdyz se objevuji pod ruznymi nazvy a
cekate soubory napriklad pro ovladani mobilu z ruznych mist republiky.
Virovy teror nastesti ustal.

Nyni se pro zmenu objevuje na scene jina forma otravovani a zneuzivani
(nejakym zajimavym zpusobem) ziskanych e-mailovych adres. Podobnych mailu
vcetne priloh gif, jpg, doc a dalsich jsem obdrzel jiz nekolik. Nechapu proc
mi graficke prilohy zasilaji, kdyz stejne nevidim a nemuzu si je tedy
prohlednout.
Prislo Vam taky neco podobneho?

Po nekolika tydenni nepritomnosti v konferenci opet zdravi Petr Wodak

--- nasleduje cast nevyzadaneho mailu ---

www.universe-people.cz
Na tomto webu máte česky k dispozici přes 5000 stran textů 50 knih a přes 600
obrázků, v anglickém jazyce pak na adrese: www.universe-people.com

Výzva k setkání prezidentům České a Slovenské republiky

AŠTAR ŠERAN - duchovní bytost vyššího vědomí, bratr plný lásky a pokory,
pomáhající povznesení duší. Velitel vesmírné flotily 10 milionů lodí s
velitelstvím na Vesmírné stanici ŠÁRE

Vesmírní lidé Sil světla vyzvali v květnu 2000 prezidenty České a Slovenské
republiky k osobnímu setkání kdekoliv na letišti či větší travnaté ploše bez
jakýchkoliv podmínek. AŠTAR ŠERAN,velitel Velké vesmírné flotily, je
připraven s dalšími Vesmírnými lidmi nabídnout při osobním setkání pomoc a
spolupráci na vládní úrovni. Naše země mají jedinečnou příležitost ukázat
celé planetě Zemi, jak mohou její obyvatelé začít nový způsob života bez
válek,ničení,zabíjení,materiálně orientovaného života a mohou začít budovat
STÁT LÁSKY, který by tak ukázal cestu všem lidem na planetě Zemi. Také
Kosmická konfederace planet Sil světla (2 milióny civilizací pod Vysokou
radou a další 3 milióny přidružených civilizací v naší Galaxii) je připravena
přijmout naši planetu Zemi do tohoto volného sdružení, a chtějí pomoci
očistit naši planetu Zemi od všeho negativního, co lidé zde způsobili svojí
nevědomostí.Jedná se o hrubé vibrace (negativní myšlenky - energie) a
radioaktivní a chemické zamoření na planetě Zemi. Dále jsou naši Vesmírní
přátelé připraveni nám pozemšťanům předat takové duchovní znalosti, které nás
posunou na vesmírnou úroveň a umožní přežití této pozemské civilizace jako
celku a vzestup. Již nyní se zde ve střední Evropě s Vesmírnými lidmi spojují
statisíce lidí NITERNOU formou - myšlenky - telepatie - přirozeného způsobu
niterné komunikace, který jsme v důsledku negativního myšlení měli dosud
zablokován. Vesmírní lidé nás milují a budou milovat, ať se zde stane cokoli.
Stvořitel všeho a všech náš milovaný již dal povolení k uskutečnění osobních
návštěv, a pánové prezidenti Václav Havel a Ing. Rudolf Schuster jsou vyzváni
a sami zvažují historické setkání, viz sdělení 1000,1009, 1052 a dopisy
1025,1031,1033,1060,1061, 1379 a 1382. Vyzýváme pracovníky médií, aby
P×ESTALI masově vysílat negativní energie a zaplavovat tak stamilióny lidí
manipulativními dezinformacemi, které vedou jen do PEKEL a drží lidi v
nevědomém, ovládacím stavu nízkých vibrací.

Síly temna vám, kteří si to vyberete, připravují přes čipové občanské
průkazy, ISO 9000, mobilní síť a internet centrální ovládací systém lidí celé
planety přes mikročipy na těle (čelo a pravá ruka), s cílem vás ovládat na
99,9 % ! Tedy zničení všech svobod lidí.