Klavesnice...

Ondrej Franek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 23 20:59:44 CEST 2001

U mnoha klavesnic jdou klavesy vytahat, a prach a svinstvo pod nimi
vysat. Zpusob uchyceni klaves neni u vsech klavesnic stejny, proto
pri experimentovani s vytahovanim klaves, musi byt clovek trochu
opatrny a moc nepacit.
   Vzal bych tedy nejaky stihly predmet, jenz bych pod mezernik
zasunul a mirne zapacil smerem nahoru a od sebe a sledoval, co se
deje. Dlouhe klavesy byvaji uchyceny dvema zapadkami. Na kazde strane
jedna. Pokud klavesnici nahodou znicite, tak to asi nebude velika
skoda. Neni to vsak moc pravdepodobne, ony tyhle vecicky docela dost
vydrzi.

OF