program getright

Jan Pokorný pokornyj na braillnet.cz
Úterý Srpen 14 07:24:58 CEST 2001

> Po nainstalovani programu getright a jej ceskej verzie som si na
> konfiguroval aby sa mi na ploche vytvorili zastupcovia getright a modul
> vytaceni. Chcel by som sa opytat, co je to ten modul vytaceni a tiez by
som

* Toto instalovat ja povazuji za zbytecne...

> sa chcel opytat, ako mam spravit, ked prerusim stahovanie nejakeho
dlhsieho
> suboru a potom ho chcem stahovat neskor ako spustim ten program getright
aby
> sa stahoval ten subor odtial kde skoncil?

* Soubor, ktery neni komplet stazeny ma koncovku *.*.getright a staci jej
odentrovat. Nebo pri stahovani jinych souboru se nedokoncene soubory
"dostahuji". Cili neni treba nejake "zvlastni obsluhy".

S pozdravem Jan Pokorny

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.