testik

Josef Hlavinka hlavinka na brailcom.cz
Pondělí Srpen 13 23:30:39 CEST 2001

Vazeni fandove.
Dostal se ke mne zajimavy, maly testik inteligence. Je velmi maly a tak doufam, ze proleze touto konferenci a poslouzi vsem, kteri pouzivaji Windows.
Test je HTM, po otevreni se dostanete do jeho programu. Napr. Wintalker jej cte celkem dobre. Pro snadnejsi praci jsem vsak vypsal otazky v testu, takze si pak muzete jen v programu odskrtavat a zaskrtavat jednotlive odpovedi. Otazky posilam rovnez v priloze a jsem zvedav, dostane-li se test az k vam.
Pro informaci: dosahl jsem deviti bodu a i muj milostny zivot pry brzy vypukne.
Tak, pokud to pujde, prijemnou zabavu preje

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz
j.hlavinka na cbox.cz
TEL / MEMOBOX 068/5223678