RE2: program na stahovanie dlhsich suborov z internetu

Plachy Stanislav st.plachy na worldonline.cz
Úterý Srpen 7 21:18:38 CEST 2001

Dobry den,

skutecne to zalezi hlavne na serveru - nektere servery totiz preruseni stahovani
souboru nepodporuji. Pak muzete mit sebelepsi program, ale na prerusene
stahovani nenavazete. Mimochodem, prave kvuli spatnemu nastavovani
Download Acceleratoru Plus doporucuji spise pouzit GetRight, ktery je dobre
ozvuceny. Go!Zillu jsem take zkousel, ale jeji ozvuceni neni tak dobre jako u
GetRightu.

Standa

==========Originální zpráva==========