Kodovani ve Win 1250 a Norton Commander

Petr Wodak wodak na braillnet.cz
Čtvrtek Prosinec 21 13:56:12 CET 2000

Vazeni fandove a fanyny,

dostal se mi do ruky program OK verze 2.0. Je to skvely balik programu pro
podporu cestiny a slovenstiny v DOSu. Jenze kazde plus ma sve minus.
Pokud pouziji OKW.COM, coz je rezidentni ovladac klavesnice a obrazovky v
kodu Win 1250 (coz je bomba!) pak pokud spustim Norton Commander nebo trebas
Volkova zrusi se mi ramecky z dvojitych car a misto toho se objevi nesmyslne
znaky.
Je to kodovanim nebo obrazovym modem?
Nemate nekdo zkusenost jak pracovat s podporou Win 1250 aniz by mi to zrusilo
ramecky v manazeru? Pokud mate nekdo nejaky jiny ovladac klavesnice a
obrazovky pro Win 1250 rad bych jej vyzkousel. Zaslete jej, prosim, na
adresu: wodak na braillnet.cz.

Poznamka: Pokud pouzijete OK.COM pro kodovani v Kamenickych nebo Latin2 nic
se s Nortonem ani Volkovem a jejimi dvojitymi carami nestane!

Otazka pro ostatni DOSaky: V jakem kodovani pracujete Vy? Napiste mi.
Predem dekuji.
Zdravi Petr Wodak

.