stranky konzervatorej.deyla

Úterý Prosinec 19 00:24:28 CET 2000

Dobre odpoledne,

pokud je na konzervatori situace ohledne vypocetni techniky stale tak
tragicka, jako byla pred nekolika lety, kdy jsem tam cosi delal, tak
se vubec nedivim, ze zadne webove stranky nemaji. Pokud timto mailem
nekoho kompetentniho urazim a dokaze mi opak, budu jedine rad. :-))

S pozdravem

Michal Jungmann