soubory *.vqf

Michal Jelinek jelinek na braillnet.cz
Pondělí Prosinec 18 08:50:23 CET 2000

Zdravim,

soubory vqf jsou hudebni soubory, jako jsou mp3. VQF vytvorila firma
YAMAHA.

Bohuzel nejsou priliz rozsirene, jejich encodovani trva oproti mp3
dele. Jejich kvalita je vsak lepsi pri nizsim bitrate.

Prehravat je muzete pomoci pluginu do winampa, ktery je ke stazeni
na www.vqf.com.

Samozrejme Yamaha vytvorila i VQF prehravac, ale myslim, ze ten
plugin je lepsi reseni.

Tot vse, co me zrovna napadlo.

Blizsi info treba na:

www.vqf.com
www.mpx.cz
http://m3.easyspace.com/jampage

Cavte   Michal

P.S. nejsem si jist, jestli se pise Yamaha nebo Yammaha, asi 2 m,
tak sorry